Dostałem kartę VISA, ale nie działa. Jak mam ją aktywować?
Aby aktywować swoją kartę VISA, musisz wykonać dowolną operację w bankomacie lub dokonać płatności w sklepie z użyciem PIN-u. Pamiętaj, że pierwsza płatność nie może być wykonana przez PayPass, bo transakcja zostanie odrzucona.
Próbowałem aktywować kartę przez PayPass i nic z tego. Dlaczego?
Aktywacja karty PayPass nie jest możliwa przy pierwszej transakcji. Prosimy o aktywację karty w bankomacie PKO BP lub przez płatność z użyciem PIN-u w sklepie.
Otrzymałem kartę, ale nie mogę nią płacić. Ile muszę czekać na zasilenie karty?
Zasilenie karty powinno pojawić się na koncie w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania karty.
Dlaczego moje saldo wynosi 0 zł jak dokonałem zamówienia na doładowanie?
Saldo Twojej karty będzie widoczne dopiero po wykonanej pierwszej transakcji.
Zrobiłem transakcję, a moje saldo się nie zmieniło, kiedy zobaczę tę transakcję w historii operacji?
Aktualizacja Twojego salda nastąpi do 48h od daty ostatniej operacji.
Mam środki na karcie, ale transakcja została odrzucona. Co zrobić?
Prawdopodobnie wykorzystałeś środki na karcie, a Twoje saldo nie zostało jeszcze zaktualizowane. Musisz poczekać na aktualizację salda, która nastąpi maksymalnie do 72h od daty ostatniej operacji na karcie.
Czy mogę wypłacić całą kwotę od razu?
Musisz pamiętać, że za wypłatę gotówki w bankomatach pobierana jest opłata. W bankomatach PKO BP zapłacisz 2,50 zł, ale już w innych bankomatach opłata będzie stanowić 3% od pobranej kwoty, ale nie mniej niż 8 zł. Jeśli więc masz zasiloną kartę kwotą 100 zł, to nie będziesz mógł wypłacić pełnej kwoty, tylko pomniejszoną o wartość tej opłaty.
Czy za płatności kartą w restauracjach będę obciążany dodatkowymi kosztami?
Nie, płatności bezgotówkowe nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Jakie są ukryte opłaty przy tej karcie?
Nie ma ukrytych opłat. Wszystkie prowizje i opłaty są jasno określone w załączonym liście do karty, którą otrzymałaś/eś.
Nie pamiętam, czy na mojej karcie zostały jeszcze jakieś środki. Gdzie mogę sprawdzić saldo karty?
Możesz to zrobić na dwa sposoby. W bankomacie PKO BP, ale za sprawdzenie salda zapłacisz 2,50 zł lub bezpłatnie na stronie www.mdkarta.pl
Chciałem zapłacić kartą w Internecie, ale transakcja została odrzucona. Dlaczego?
Jeśli Twoja transakcja kartą w Internecie została odrzucona, przyczyną może być rodzaj użytej karty. Nasze karty przedpłacone nie są przystosowane do płatności internetowych. Jednakże, jeśli posiadasz kartę imienną (personalizowaną), możesz nią swobodnie dokonywać zakupów online.
Czy mogę używać tej karty za granicą? Nie chcę mieć niespodzianek na wakacjach.
Niestety, nasze karty nie są przystosowane do użytku za granicą. Możesz je używać do płatności i wypłat w kraju, ale nie będą one akceptowane w miejscach poza granicami Polski. Zalecamy zaplanowanie alternatywnych metod płatności na czas podróży zagranicznych, aby uniknąć ewentualnych niedogodności.
Co zrobić, jeśli zgubię kartę lub zostanie ona uszkodzona? Ile mnie to będzie kosztować?
W przypadku zagubienia lub uszkodzenia karty skontaktuj się z nami. Wymienimy i przeksięgujemy środki na nową kartę. Koszt wykonania tej operacji to kwota 90 zł, która przed przeksięgowaniem zostanie pobrana z dostępnego salda na Twoim koncie. Dokładny koszt operacji uzależniony jest od warunków handlowych ustalonych w projekcie, do którego Twoja karta została wydana.
Nie otrzymałem PINu do karty. Gdzie mam zgłosić?
Kod PIN zawsze jest dołączony do koperty z kartą. Nie ma możliwości, aby karta przyszła bez PINu. W przypadku braku kodu PIN skontaktuj się z nami.
Zgubiłem PIN do karty. Jak mogę go odzyskać?
W przypadku utraty PIN-u nie jesteśmy w stanie go odzyskać. Konieczna będzie wymiana karty i przeksięgowanie środków na nową kartę, dlatego skontaktuj się z nami. Koszt wykonania tej operacji to kwota 90 zł pobierana z dostępnego salda na Twojej karcie. Dokładny koszt operacji uzależniony jest od warunków handlowych ustalonych w projekcie, do którego Twoja karta została wydana.
Jak mogę zmienić PIN do mojej karty? Nie podoba mi się ten, który dostałem.
Jeśli jesteś posiadaczem personalizowanej karty VISA kod PIN możesz zmienić w aplikacji bankowej iPKO Biznes.